7/3/08

L'IVan, Nova Zelanda, els viatges...

Hey!
hola holeta...

doncs si, si mireu a la dreta del bloc veureu un enllaç al bloc de l'Ivan!!
Un amic que esta perdut a NZ treballant, bé ara de vacances, per un dels països més macos del món, segur!!!

Jo coneixia alguna cosa, però amb l'Ivan allà, el seu bloc i les seves fotos...m'han acabat d'ensenyar que serà un dels meus pròxims objectius per anar-hi!!
M'he de casar per anar de viatge de noces? Em caso!
He d'apendre anglès per anar a viure-hi? maxacarem l'anglès!!
He de robar un banc per pagar el bitllet d'avió? En robo dos si fa falta!!

Pensareu: Esta "zumbat"!!! No,no...mireu per exemple aquestes fotos :
http://picasaweb.google.co.uk/anticiclons/AbelTasman/photo#5174915007672095330
Mireu quin mar, quina sorra, quin cel....ORGASMIC!!!!

Quines immersions, quines fotografies....uuff...quina sort que té l' IVAN!!!